reklama

Katka

Ľudí v živote si vyberáte,niektorých si vybrať nemôžte,proste ich dostanete a oni sú napriek tomu úžasní.....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Katarínka,

 vieš, navždy budeš mojou srdcovou záležitosťou. Pretože moja duša vie, keď sa tvoja trápi, pretože moja duša sa chce tešiť s tvojou. Navždy budem pri tebe stáť, navždy ostaneš mojou súčasťou. Ten tvoj smiech, tvoja láska, hnev, tie tvoje oči v ktorých som sa naučila čítať. Tie všetky spomienky, ktoré zdieľame. Keď si jedla toaleťák, ktorým som ta nakŕmila. Keď som ta dostala prvý krát na ruky, dodnes si pamätám ten pocit privilegovanosti. Keď sme sa smiali na blbostiach…ja som si myslela, že po sebe len skáču. Na tvojom hnedom zube, na tvojej zázračnej schopnosti oddeliť prsty, na mojich palcoch. A čo melónové preteky? A vianočné cukríky? Nakrémované karty ako pasca na dospelých. Beh v kúpacích čiapkach po nočnej hotelovej chodbe. Palacinky na jedno sústo. Makový ploskáčik. Spomínaš, ako sme vyrábali ovsené guľôčky podľa receptu z Káčera Donalda. A ako si si úžasne dokázala uťahovať z malého Peťka….Peťko, si na hlavu? Plechové bunkre a opekané keksíky. Iglu a varenie čaju nad sviečkou. Zatajovanie pravej príčiny zlomenej nohy. Tvoj strach z výšok a skok z balkónika. To ako nenávidíš hrable a miluješ život. Tie tvoje odľahčujúce komentáre čohokoľvek a tvoja vražedná úprimnosť, ktorá ma vie dostať na lopatky. A máš nezabudnuteľný a nezameniteľný humor. Tým všetkým si hlboko vo mne, sprevádzaš ma mojim životom a aj keď si tisíce kilometrov ďaleko, niečo z teba je vo mne a ukazuje mi cestu. Len raz som bola tvojim biblickým Petrom a zaprela som ta. Hlboko ma to ranilo a neviem si predstaviť, ako to muselo raniť teba. Zaprela som ta kvôli človeku, ktorého milujem. Milujem ho inak ako teba a zaprela som jednu lásku kvôli druhej a už to neurobím.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 A teraz keď stojíš na prahu dospelosti, prosím ta o odpustenie. Prosím ta o pochopenie. Prosím, kráčaj so mnou životom a osvetľuj mi cestu, lebo tvoja duša ma dokáže prežiariť, lebo ty ma dokážeš zachrániť, lebo len ty zo mňa dokážeš urobiť lepšieho človeka. Lebo len náš vzťah je to najčistejšie, čo ma v živote postretlo. Oslobodený od vášne, zloby, závisti a nenávisti. Len ty budeš navždy so mnou, len ty sa vieš dotknúť mojej duše tým jedinečným spôsobom. Už chápeš ty ťapa? Veď ja ta ľúbim. Tak kráčaj so mnou.

Venované mojej najdrahšej malej sestre.

 Deine Ludwig Rasto Juska Ruprecht

 (a najnovšie tajný profesionálny biker)

Lucia Kapcátová

Lucia Kapcátová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Lucia - presnejšia charakteristika neexistuje :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu